reklama

Štúdia na náhlenie v poradí deviata. (The Hurry Study No.IX)

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

P.Gillen vyzvedá, ja odpovedám.

Či preferujem kopce alebo rovinu

Má radšej riedko osídlené krajiny.

Ozvem sa, pane, prosím si takú

Čo vidieť z vlaku.

Vybral sa so mnou na svietivú avenue

Hovoridlá mal stuhnuté mrazom

A nedíval sa do výkladu

Aby ju stihol až po koniec prebehnúť (tú avenue)

Avenue za rohom je vraj svietivejšia.

Aj mávadlá mal stuhnuté mrazom

Keď nimi mával na ľudí

Svetoobčianskym preukazom.

No ja som si ich schoval do bundy

Nie mávadlá ale hladidlá

Čo hladia krivky rotundy

(Trochu mi chýba sympatia k rohom)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okolo nej sa točím dokolečka.

Dostaní hladom pristáli sme

Pri istom stole hmlistého bistra

V akom by isto aj ty si chcel pristáť.

(Nie však s týmto bláznom, ale s ňou.)

Prehltol dezert a bolo to rýchle

Bez pričuchnutia ku škorici na samom dobošového rezu špici.

Počúval som vtedy sonátu

Prúdiacu v žilkách listového šalátu

Čo nestihli ešte stratiť svoj božský turgor.

Aj on chce takú. Ale od Šopéna

Povedal takým skormúteným hlasom, a tým ma zlomil.

Koncertné krídlo malo otvorené krídlo

A zvučal na ňom koncertný umelec.

V tú noc jeden človek pochopil, na čo máme v živote čierne klávesy.

A nebol to Šopén.

Bibiána Kočíková

Bibiána Kočíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ešte porozmýšľam kto som. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu